nak citer skit ni.. ahad lepas my hubby and me pegi la ke bengkel di Equine Park.. memang kami regular kat bengkel ni.. cermin tingkap driver masalah.. so nak kena la pebetulkan sebab dah tak leh nak turun naik…

bila cermin dah siap baiki.. aku yg tgh lapo (sbb tak bekpes pun tp time tu dah dekat kul 1 pm) masuk la ke opis tuk buat bayaran… sebelum tu aku dah ckp kat my hubby .. “syg.. kita cuci skali la kete ni.. sian dia mcm comot sangat je”… so siap pesan dah kat budak bengkel tuk cuci skali sbb tempat cuci memang kattepi bengkel tu je…

elok je kami kuar dari opis lepas buat payment.. owner bengkel panggil hubby.. tapi aku mcm tak sedap hati je.. apsal plak dia sebok2 panggil ni.. aku jengah kat luar kete ku masih paking kat tepi tunggu que nak cuci je.. tapi yg buat aku terkejut bila tokey tu ckp “aiiyaaa bang.. kete sudah kena langgar skit la!” … what??!!! kete aku kena langgar? apsal plak kete aku bukan gerak pun…

rupanya ada sekor mangkok indian guy ni pi langgar boot belakang kete aku.. apa la bodo mamat ni.. asyik2 driver yg bawak waja je suka buat bangang ngan aku.. leh lak dia bg alasan sebab ada lori tu dia leh tak nampak kete aku.. bodoh ke hapa.. bawak mcm hantu ke sampai tak nampak kete aku? baru je lepas repair dah jadi mcm ni.. bikin hati aku panas je.. dahla perut aku ni dah ada rasa mcm nak kena gastrik.. dah pedih2 sakan ni..mangkok tu plak buat muka mcm dia lak yg jadi mangsa.. allo ane, aku ni yg mangsa.. bukan ko.. BODOH BETUL!

last2 sbb dedua regular customer bengkel tu.. tokey tu kata takpe la.. abang antar je kete ni kat bengkel lagi 2 ..3.. hari.. kami yg tanggung semua kos ketuk dan cat… lega skit dengar mcm tu.. tapi sedih aku tgk kete ku kemek kat tempat kunci boot tu.. kalau org lain kata skit je kemek tu aku pedulik apa.. kete aku.. memang patut aku sedih sbb banyak tanda kat kete tu org lain yg penyebab… kalau aku yg langgar satu citer gak! so ari khamis baru ni aku antar kete ke bengkel.. patutnya arini (jumaat) siap tapi sbb cat baru siap.. kang ambik dlm ujan2 kang rosak plak cat tu.. so esok la nak pi ambik.. tunggu ye anakanda Wira Aeroback.. esok mak pi ambik kay!