jamuan ni dibuat pada 27 ogos 08… mula2 plannya nak order dr katerer tapi last2 semua ahli kata nak masak sorg skit .. lagi sedap! okay la.. aku tak kisah.. tp aku kata aku tak dapek la nak memasak.. aku tolong belikan kek je bg pihak kelab…

Farah.. PA pengarah...

pagi start ngan meeting bahagian then after meeting kami pun mulakan la jamuan. . jamuan ni sempena kelab dah cukup umur 1 thn dan sempena nak menyambut Ramadhan…

hasil juadah yg berjaya disediakan oleh warga BKP

hasil juadah yg berjaya disediakan oleh warga BKP

sapa sangka tu rupanya jamuan terakhir kami dengan Pengarah Khidmat Pengurusan.. Tn Hj Abdul Rahim Daud.. sebab baru2 ni dia dah bertukar ke MOT jadi SUB Pembangunan…

org2 seksyen kewangan

org2 seksyen kewangan

tn hj dok bg ucapan.. 1 kek ramadhan, 1 kek bday club

tn hj dok bg ucapan.. 1 kek ramadhan, 1 kek bday club

Aiseh sedih gak aku sbb kehilangan pengarah yg best.. dia suka bekerja as 1 big family.. so aku terasa mcm kat mampu dulu la… skarang ni kena la kami bekerja dengan pengarah yg baru dan style yg baru…

en azlan (pengerusi), iskandar & en ismail (setiausaha)

en azlan (pengerusi), iskandar & en ismail (setiausaha)

zanan (in black).. anak buah aku dlm unit perancangan

zanan (in black).. anak buah aku dlm unit perancanganyana dpt adiah bertukar, tepi skali tu bos aku en mahbib